Hallo,
We vertrekken volgende week vrijdag naar West-Canada en we zouden graag willen weten of er hier mensen zijn die recent naar Canada gereisd zijn en hun TomTom wegenkaart willen doorverkopen ? We hebben een TomTom GPS Go950. Ik vind het zonde om voor 3 weken een gloednieuwe kaart te kopen om nadien waarschijnlijk niet meer te gebruiken ...
Alvast dank !
Groetjes,
Manon
Manon,
Naar mijn weten is het niet mogelijk om een kaart door te verkopen aangezien elke kaart wordt geregistreerd op een nummer. Doorverkopen heeft dan geen zin aangezien dit niet geactiveerd kan worden.
Maar op dit moment hebben ze een vakantie aanbieding bij TomTom. De gedetaileerde versie van geheel Amerika en Canada voor 49 euro.
Ik vond zelf het geld dubbel en dwars waard en rij al jaren met de tomtom door Amerika/Canada. Vergeet niet dat je er jaren mee kunt doen.
Als je de weg kwijtraakt en daardoor iets belangrijks mist, zul je jezelf het niet vergeven.
Wist je dat je met de nieuwste versie van Streets & Trips 2010 de geplande route kunt overzetten in je tomtom? (export GPX)
Succes,
Groet,
Ronald