Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
7 Februari 2012, 17:37:07
2576 aantal berichten in 468 topics door 3032 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Suzanne

Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  Nationale Parken Pas te koop, geldig tot en met juni 2011 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Nationale Parken Pas te koop, geldig tot en met juni 2011  (gelezen 838 keer)
phusebox
Newbie
*

« Gepost op: 26 Juni 2010, 09:34:20 »

Hoi,

Wij zijn net terug uit Canada en ik heb hier nog een Nationale Parken pas liggen, die geldig is in alle parken, tot en met juni 2011 voor twee personen. Er staat geen handtekening op de achterkant dus daar kun je nog je eigen handtekening opzetten.

Hij heeft ons circa 140 CAD gekost, dus zeg maar 112 euro. Voor 75 euro kun je hem overnemen.
fraenziott
Sr. Member

« Antwoord #1 Gepost op: 26 Juni 2010, 23:17:48 »

Hoi phusebox,
Ik weet dat dit veel gedaan wordt en ook ik heb onze eerste pas doorgegeven aan familie van mij (gratis, maar toch). Inmiddels weet ik echter beter: het doorverkopen van de pas is gewoon illegaal en de pas is in principe alleen geldig als er een handtekening opstaat. Ik weet ook wel, dat dit nauwelijks gecontroleerd wordt, toch vind ik dat geen reden om het toch te doen. De National Park Service loopt door het doorverkopen van die passen een hoop inkomsten mis. Deze zijn ze nodig om de parken te onderhouden, visitors centers in te richten etc. Deze inzicht was voor mij de reden om de parkenpas niet meer door te verkopen / door te geven, maar in mijn plakboek op te bergen. Of jij hier in toekomst ook voor kiest moet je natuurlijk helemaal zelf weten.
Groetjes,
Franziska
ess
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: 27 Juni 2010, 11:49:16 »

Dit word inderdaad ook wel bij Amerikaanse parkpassen gedaan.
Ik denk dat als we met zijn alle willen blijven genieten van de nationale park service dat we allemaal gewoon onze eigen pas moeten aanschaffen.
Groetjes Ess

Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008 en 2009
Ons web-log van 2010
Ronald
Forum Beheerder
Jr. Member

« Antwoord #3 Gepost op: 28 Juni 2010, 20:43:43 »

Lijkt me een goed standpunt wat is ingenomen.
Vandaar gaat dit topic op slot.

Ronald
 Wink
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  Nationale Parken Pas te koop, geldig tot en met juni 2011 « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.