Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
8 Februari 2012, 12:08:07
2576 aantal berichten in 468 topics door 3032 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Suzanne

Canada Forum  |  Algemeen  |  Mededelingen  |  Nieuwe registratie methode! Lees dit!! 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Nieuwe registratie methode! Lees dit!!  (gelezen 12319 keer)
Ronald
Forum Beheerder
Jr. Member

« Gepost op: 4 Juli 2010, 22:28:43 »

Beste mensen,

Zoals jullie gemerkt hebben worden we op dit moment letterlijk aangevallen door al dan niet russische spammers die zichzelf soms wel 30 keer registreren op dit forum.
Het kost mij veel tijd dit te herstellen en de spammers te verbannen.

Ik heb besloten de registratieprocedure te wijzigen met ingang van direct!
Nieuwe leden moeten nu wachten op goedkeuring van mij voordat ze toegang krijgen tot dit forum. Zo kan ik 90% van de spammers bij de wortel aanpakken.
Helaas heeft dit nadelen voor nieuwe leden dat ze moeten wachten op goedkeuring, hier is niets aan te doen helaas.

Er bevinden zich nog, schrik niet, duizenden spammers in ons ledenbestand die ik binnenkort zal verwijderen. Er kunnen dus nog even tot dit gebeurt is spamberichten verschijnen. Hierna zal het forum weer zijn waarvoor het dient...een ontmoetingsplek voor Canada gangers op internet!

Soory voor de evt. overlast

Groeten,

Ronald
Beheerder

fraenziott
Sr. Member

« Antwoord #1 Gepost op: 6 Juli 2010, 00:01:55 »

Bedankt voor alle moeite Ronald! Het is jammer dat het zo moet, maar het is niet anders. En als we vervolgens weer ongestoord van dit forum kunnen genieten, dan heeft de moeite geloond.
Groetjes,
Franziska
Ronald
Forum Beheerder
Jr. Member

« Antwoord #2 Gepost op: 6 Juli 2010, 21:47:31 »

Bedankt voor alle moeite Ronald! Het is jammer dat het zo moet, maar het is niet anders. En als we vervolgens weer ongestoord van dit forum kunnen genieten, dan heeft de moeite geloond.
Groetjes,
Franziska

Nou Franziska,

We zijn slechts enkele dagen verder en er heeft zich geen enkele spammer meer geregistreerd. Ik heb zelf het gevoel dat ze werken met zgn. bots waarbij ze zich vaak en automatisch aanmelden op forums met een bepaalde makkelijke manier van registratie. Kijk maar eens in de ldenlijst. De namen worden automatisch gegenereerd.
Nu heeft het geen zin meer voor ze aangezien ze direct al geen toegang krijgen. Iedereen met een .ru emialadres wordt direct al geweigerd.
Maar er zit schot in, nu alleen nog de duizenden slechte registratie's eruit en het forum is weer leefbaar!

Groetjes,

Ronald
 Wink
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Algemeen  |  Mededelingen  |  Nieuwe registratie methode! Lees dit!! « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.