Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
8 Februari 2012, 12:07:07
2576 aantal berichten in 468 topics door 3032 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Suzanne

Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  Golden 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Golden  (gelezen 538 keer)
ess
Newbie
*

« Gepost op: 6 Juli 2010, 10:02:45 »

Ik heb de kaart er eens bij gehad.
En is het een plan om bv 7 tot 10 dagen een cabin in Golden te huren, vanaf daar kan je alle parken bezoeken.
Groetjes Esther

Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008 en 2009
Ons web-log van 2010
fraenziott
Sr. Member

« Antwoord #1 Gepost op: 6 Juli 2010, 18:48:50 »

Hoi Ess,
Golden is een goede basis voor Yoho NP en misschien nog voor de buurt rondom Lake Louise in Banff NP. Ook Glacier NP zou je evt. op een dagexcursie vanuit Golden kunnen doen. Voor de rest van Banff NP, voor Kootenay en zeker voor Jasper is Golden  in mijn ogen echter te ver weg. Je verliest dan te veel tijd met heen en weer rijden. Ik zal het daarom bij een dag of twee, drie in Golden laten. Veel cabins in Canada zijn trouwens ook voor één nacht te huren. Soms is er een minimum van 2 of 3 nachten vereist.
Succes en heel veel plezier met de verdere planning!
Franziska
Ronald
Forum Beheerder
Jr. Member

« Antwoord #2 Gepost op: 6 Juli 2010, 21:52:36 »

Ik kan daar nog het volgende aan toevoegen.
Dit jaar ga ik ook naar Canada en heb ook in Golden geboekt (Bij Ramada). Voor jasper heb ik geboekt bij KOA Campground waar ik een cabin heb gehuurd (in Hinton). Niet duur en je hoeft alleen maar een slaapzak mee te brengen.
Ik ben er erg benieuwd naar! Op mijn reis (Amerika en Canada) heb ik vijf keer een cabin geboekt. vanaf 5 september hou ik Live een reisverslag bij op www.usa-reizen.com. Daar staat ook de planning.

Veel plezier alvast!

Groetjes,

Ronald
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  Golden « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.