Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
9 Februari 2012, 02:15:41
2576 aantal berichten in 468 topics door 3033 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Matrox

Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  Vakantie voorstel 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Vakantie voorstel  (gelezen 743 keer)
ess
Newbie
*

« Gepost op: 3 Augustus 2010, 08:44:28 »

Hallo,
Nou ben is gaan zoeken naar reisburo's die Canada reizen aanbieden.
Ik blijf voorstander van het boeken via een reisburo een ieder geval voor tickets en auto, we hebben al eens een akkefietje gehad met vertrek naar Florida en dan ben je heel blij dat het reisburo het voor jou gaat oplossen.
Ik ben bij Travel Canada gekomen ( www.travelcanada.nl )
Hun hadden volgens mij een mooi voorstel.
Vertrek donderdag 2 Juni naar Vancouver en terug maandag 27 Juni vanuit Calgary voor 2 personen.
Eerste drie nachten een overnachting in Vancouver (Best Western vancouver downtown)
En auto huur, midsize van Hertz, zonder drop off kosten.
Voor 1900 euro incl, belastingen enzv.
Volgens mij een goede deal!
Groetjes Esther

Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008 en 2009
Ons web-log van 2010
fraenziott
Sr. Member

« Antwoord #1 Gepost op: 3 Augustus 2010, 22:23:46 »

Hoi Esther,
Ook wij boeken vlucht en vervoer in het land meestal bij een Nederlandse reisorganisatie. Dat is niet altijd het goedkoopste, maar als je een probleem hebt of moet annuleren, is het inderdaad fijn om één aanspreekpunt te hebben en alles in je eigen taal te kunnen regelen. Ik ken Travel Canada niet, maar als je daar een goed gevoel bij hebt, dan zal ik daar gaan boeken. Toch is het soms handig, om je wensen even op een rijtje te zetten en deze aan verschillende reisbureaus / reisorganisaties te sturen met het verzoek om een offerte op te maken. Op deze manier kun je niet alleen de prijzen vergelijken, maar merk je ook vrij snel hoe de service bij een bepaalde organisatie is: Wordt er naar mijn wensen geluisterd? Proberen ze me onnodige dingen aan te smeren? Weten ze wat over de bestemming? etc.
Veel succes!
Franziska
ess
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: 4 Augustus 2010, 07:11:38 »

Hoi Franziska,
De man waar ik mail contackt mee heb die reist zelf ook regelmatig naar Canada.
Ik heb hem mijn route voorgelgd voor wat tips.
We boeken niet alle hotels bij hun maar ik hoor daar ook niet over.
Heb een oferte gekregen met hotels en evt. een upgrade naar een luxer hotel, dat staat er dan apart bij vermeld.
Ik heb inderdaad mijn reisplan bij andere gelegd maar kwam dan al gauw aan de 2600 voor het zelfde.
Groetjes ess

Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008 en 2009
Ons web-log van 2010
fraenziott
Sr. Member

« Antwoord #3 Gepost op: 4 Augustus 2010, 12:11:03 »

Hoi Esther,
Zo te zien heb je je huiswerk gedaan en verschillende mogelijkheden vergeleken. Travel Canada kwam hierbij blijkbaar als goedkoopste uit de bus en zo te horen lijken ze ook deskundig te zijn. Heb je trouwens al gekeken of ze ook bij de SGR aangesloten zijn? Sinds vorig jaar een reisorganisatie op de fles ging, waarbij wij bijna onze Australië-reis hadden geboekt, ben ik voorzichtig geworden. Gaat het om grotere bedragen, dan boek ik alleen nog bij organisaties die bij de SGR zijn aangesloten.
Wil je toch nog meer weten over Travel Canada en of er ervaringen van andere reizigers met deze organisatie zijn, dan kun je wellicht op verschillende fora even de zoekfunctie gebruiken. Voel je je echter nu al prettig bij je keuze, dan zal ik gewoon tot boeking overgaan. Of het echt bevalt weet je toch altijd pas achteraf.
Tenslotte nog een tip: Probeer niet al te veel accommodaties vooraf vast te leggen. In juni kun je op veel plekken nog makkelijk op de bonnefooi reizen, zeker buiten de toeristische centra als Banff, Jasper, Vancouver, Victoria en Tofino. Op deze manier kun je de route onderweg vrij makkelijk bijstellen, voor het geval dat je ergens langer of korter wilt verblijven, je een tip voor een bijzonder leuke route of attractie krijgt, het weer niet meespeelt etc.
Alvast heel veel voorpret toegewenst! Groetjes,
Franziska
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  Vakantie voorstel « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.