Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
22 Mei 2012, 22:00:59
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Immigratie  |  Immigratie Algemeen  |  inschrijving 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: inschrijving  (gelezen 659 keer)
mic
Newbie
*

« Gepost op: 31 Oktober 2006, 12:02:40 »

Weet iemand misschien hier antwoord op mijn vraag ?
Ik hoorde namelijk van een vriend dat je tegenwoordig in Canada ook op een adres moet staan ingeschreven net zoals in Nederland.
Ik weet dat dat vroeger niet zo was.
En zo ja, sinds wanneer is dat dan ?
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #1 Gepost op: 31 Oktober 2006, 18:22:30 »

Welkom op het forum!

Helaas kan ik je hier geen antwoord op geven, er zijn wel mensen hier die in Canada wonen dus hopelijk heb je snel een reactie!! Smiley
Brennie
Jr. Member
**

« Antwoord #2 Gepost op: 31 Oktober 2006, 18:37:40 »

Het hangt er een beetje vanaf wat je bedoeld. Ze kennen niet zoiets als de burgerlijke stand hier in NL. Ze weten je echter best wel te vinden hoor! Je geeft een adres op als je een SIN-nummer aanvraagt, of je PR-card.
mic
Newbie
*

« Antwoord #3 Gepost op: 2 November 2006, 09:38:52 »

Klopt, dat bedoelde ik dus.
Maar als je dan weer verhuist weten ze dus niet waar je bent want je hoef je dus niet bij een gemeente in te  laten schrijven zoals in Nederland.
Bedankt voor jullie snelle reakties.
farmer
Newbie
*

« Antwoord #4 Gepost op: 13 December 2006, 06:13:03 »

Nee je hoeft je niet in te schrijven, maar je rijbewijs staat op adres en dat zal veranderd moeten worden.
Verder wijzig je je adres bij je bank...
Heb je kinderen en die gaan naar een andere school, moet net als in Nederland de gegevens door de school van de een naar de ander gestuurd worden.
Je belastingpapieren worden elk jaar netjes opgestuurd Healthcare moet je regelen....enz enz.
Kortom...je kunt niet echt makkelijk verdwijnen.
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Immigratie  |  Immigratie Algemeen  |  inschrijving « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.